.

Assalamualaikum & salam sejahtera,

Setelah membuat survey saya dapati ada juga yang sangat berminat untuk membeli produk MRR dan juga PLR.

Jadi di sini saya ingin menawarkan kepada anda produk MRR dan beberapa produk PLR. Pada saya produk MRR ni memang wajib dimiliki oleh newbie terutama yang ingin memulakan perniagaan internet pada harga yang amat berpatutan.

Antara senarai produk yang hot adalah :-

"Create eBook Covers with Photoshop"
"Instant Wordpress Themes"
"Membership Site Manager"
"30 Mini Site Templates"
"85 Niche Sites Version 2"
"One Time Offer Templates"

Berdasarkan pengalaman saya sebelum ini, saya sendiri telah mengeluarkan puluhan ringgit untuk memiliki produk ini untuk setiap satu produk. Kini tidak lagi kerana anda mampu memiliki semua sekali dengan harga yang amat-amat rendah!

ok lah..itu hanya sebahagian sahaja. Jumlah keseluruhan produk MRR dan juga PLR adalah 50 dan saiznya melebihi 560MB !

Saya tawarkan harga istimewa untuk anda !

Jika anda berminat memiliki produk tersebut pada harga yang amat berpatutan, dapatkan sekarang pada harga RM90 RM30 sahaja untuk 10 orang terawal.

Harga akan dinaikkan setiap 10 orang selepas itu sebanyak RM10.00

Beli sekarang dan jimat jika anda bertindak sekarang !

Siapa yang memerlukan produk MRR & PLR ini ?
-newbie yang baru berjinak dengan perniagaan internet
-kepada yang ingin menjana pendapatan melalui produk MRR
-ingin menambah pengetahuan dalam bidang perniagaan internet

Faedah kepada anda
-Produk berkualiti pada harga berpatutan
-Produk 100% boleh dijual semula (cuma jual kembali dan dapat keuntungan lebih 100%)
-Menambah koleksi produk MRR & PLR sebagai bonus kepada pelanggan anda
-Produk boleh digunakan untuk menambah jualan produk anda sedia ada.
-Produk ini boleh dijadikan produk sampingan atau tawaran istimewa kepada pembeli anda

Untuk membuat pesanan:-

Hantarkan email kepada ilhamniaga[at]gmail.com

Tajuk: Tempahan 50MRRPLR

Berikan Nama, No. Tel (Jika ada).


Saya akan balas email anda secepat mungkin.

(Maaf saya tak sempat buat automatik kerana kesuntukan masa)

Mengapa membeli dengan saya ?
-Harga yang amat berpatutan
-Track record saya menghantar produk dengan cepat (biasanya kurang dari 24jam)
-Telah beberapa kali berurus niaga di forum ini dan juga telah menerima respon yang amat baik sekali dari pembeli

Dapatkan 50 produk MRR & PLR cuma RM30 sahaja untuk 10 terawal.


P/S: Dapatkan sekarang juga sebelum harga dinaikkan.